Tabela ewaluacji
Liczba punktów
(z ich sumy
będzie wynikała proponowana ocena)
|
5 - 4
|
3 - 2
|
1 - 0
|
Zawartość merytoryczna
|
Wyszukanie wielu ciekawych i interesujących treści. Zamieszczane treści zaczerpnięte z innych źródeł mają odnośniki i przypisy. Informacje przedstawione przez grupę są spójne i powiązane przyczynowo-skutkowo.
|
Prezentacja zawiera wystarczającą ilość informacji.Część źródeł nie posiada odnośników i przypisów.
|
Wybrana forma zawiera zbyt mało merytorycznych treści. Brak spójności pomiędzy poszczególnymi etapami biografii.
|
Sposób
wykonania
|
Prezentacja przygotowana bardzo starannie i ciekawie. Argumenty dobrane są trafnie, a sposób ich przekazania jest ciekawy, intrygujący, prowokujący do refleksji własnej. Ewentualne zdjęcia, filmiki i muzyka pochodzą z legalnych źródeł.
|
Prezentacja przygotowana poprawnie, ale mało rozbudowana i mało emocjonująca.
Wystarczająca liczba slajdów.
|
Prezentacja przygotowana mało starannie. Układ treści nieprzejrzysty i mało logiczny. Prezentowane materiały są odtwórcze.Brak własnych wniosków i refleksji. Uboga wizualnie lub zbyt bogata.
Mała liczba slajdów.
|
Publiczna prezentacja
|
Uczniowie świetnie przygotowani do prezentacji efektów swojej pracy.
W ciekawy, humorystyczny lub nietypowy sposób przedstawili efekty swojej pracy. Prezentacja spełnia wymogi formalne(czas, poprawność językowa, kontakt z publicznością, utrzymanie uwagi). Przekaz był poprawny językowo. Zespół uwzględnił możliwość zadawania pytań.
|
Uczniowie przygotowani do zaprezentowania swojej pracy, ale sposób realizacji zadania mało ciekawy. Prezentacja niemieszcząca się w ramach czasowych, względnie poprawna językowo, .
|
Uczniowie nie są wystarczająco dobrze przygotowani do prezentacji efektów swojej pracy.
Nie potrafią poprawnie omówić przygotowanego materiału, a prezentacja nie spełnia warunków formalnych.
|